Diversitatea este cuvântul de ordine al zilelor noastre și sperăm pentru binele omenirii să rămână așa. De foarte multe ori suntem asaltați în toate mediile de reclame sau materiale promoționale, dar constatăm că unele nu sunt atractive, că nu rezonăm cu unele dintre ele sau suntem intrigați că campania de promovare a acestora este agresivă sau stridentă. Din principiu, sunt împotriva oricărei campanii de promovare neloială sau inutilă care mai mult bulversează și dezorientează consumatorul.

În general, materialele promoționale sunt definite ca fiind produsele inscripționate cu numele, logo-ul,mesajul sau oferta unui brand sau a unei companii. Ele se dovedesc a fi foarte utile. Personal, am observat că activitatea unor branduri indispensabile în viața noastră mi s-a fixat mai bine în minte după primirea și consultarea unui material promoțional. Aș putea exemplifica fără a face reclamă: am primit materiale promoționale din partea unui mare lanț internațional pharma și m-am bucurat atât de mult să văd prezența acestuia și pe componenta socială, sprijinind viața și sănătatea în general și în acest mod. Din aceste motive și o mulțime altele consider materialele promoționale deosebit de utile, un adevărat liant între o companie valoroasă și un consumator sănătos și fericit.

Studiile arată că încrederea consumatorului față de o companie poate crește cu până la 50% prin intermediul unei campanii cu materiale promoționale, fiind o carte de vizită modernă pentru producător, persistența acestora în memoria consumatorului este foarte mare, asta și în funcție de cât de atractiv, funny și relevant este acesta. În acest mod prezența brandului pe piață poate fi menținută mult timp, seriozitatea și utilitatea produsului conștientizată, decizia de cumpărare poate fi influențată pozitiv într-un mod decisiv.

Așadar, subscriu campaniilor WOW nedisimulate și îmi doresc să fiu un #SuperErouToday în ideea de a salva planeta de campaniile promoționale inutile ( nașpa). Today Advertising este fabulos în acest domeniu și vorbește limba materialelor promoționale de peste 10 ani. Campaniile lor sunt o garanție a succesului, iar produsele promovate sunt de o diversitate năucitoare. O simplă vizitare a web-site-ului te poate convinge și îți poate răpi pe nesimțite, într-un mod plăcut, câteva ore pentru a vizualiza paleta de produse WOW propusă. Categoriile produselor sunt de ordinul câtorva zeci, putând admira sau planifica cumpărarea unor produse din secțiunea Promoționale WOW, Tehnologie&Accesorii, Promoționale Argint, Umbrele, Unelte&Seturi, Instrumente de scris, Genți&Călătorie, Casă&Grădină, Îngrijire Personală, HoReCa, Electronice&Electrocasnice etc.

Articolul prezent este redactat pentru Spring SuperBlog2020, bineînțeles în primul rând dintr-o convingere personală că astfel contribui la o informare corectă a fiecărui consumator … !